سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
شنبه 90 مهر 30 :: 11:11 صبح ::  نویسنده : مهران گلی

خبرگزاری های خارجی امروز شنبه در خبری فوری اعلام کردند: سلطان بن عبدالعزیز ولیعهد عربستان سعودی درگذشت.
 
به گزارش «تابناک»، شبکه خبری سی‌ان‌ان و خبرگزاری فرانسه در خبری فوری به نقل از یک منبع آمریکایی اعلام کردند که ولیعهد عربستان درگذشته است. این خبر را منابع ناشناس در وزارت امور خارجه آمریکا شب گذشته اعلام کردند.

بنابر این گزارش، شبکه تلویزیونی الجزیره نیز  لحظاتی پیش به نقل از دفتر پادشاهی عربستان درگذشت امیر سلطان بن عبدالعزیز ولیعهد را تأیید و اعلام کرد: سلطان بن عبدالعزیز آل سعود ولیعهد پادشاه عربستان در یکی از بیمارستان های نیویورک فوت کرده است.
 
این گزارش می افزاید: ولیعهد عربستان سعودی در سن 85 سالگی به علت انتشار بیماری سرطان در نقاط مختلف بدن در یکی از بیمارستان‌های نیویورک جان سپرده است.
 
شبکه العربیه نیز با تایید خبر فوق اعلام کرد که منابع سعودی تاکید می‌کنند، خبر درگذشت ولیعهد سعودی امروز در عربستان اعلام می‌شود.
 
گفتنی است سلطان بن عبدالعزیز آل سعود ولیعهد هشتاد و پنج ساله عربستان که مسئولیت وزارت دفاع این کشور را نیز بر عهده داشت از ماه ژوئن به منظور یک سری مراقبت های پزشکی در آمریکا به سر می برد و در ماه ژوئیه زیر عمل جراحی قرار گرفت.

شاهزاده سلطان که برادر ناتنی ملک عبدالله پادشاه عربستان به شمار می رفت و وضع جسمانی وی به مخاطره افتاده بود در سالهای اخیر بارها به علت مشکلات جسمی نتوانسته بود در امور کشوری حضور پیدا کند.




موضوع مطلب :


چهارشنبه 90 مهر 27 :: 10:49 صبح ::  نویسنده : مهران گلی
تجاوز افسر ارتش اسرائیل به 400 دختر
فارس:بنا بر این گزارش، معاریو نوشت که «ایال ناحوم» افسر ارتش اسرائیل است که طی چهار سال برای ارضای احساسات منحرف خود از دختران جوان و نوجوان سوء استفاده و به آنان تجاوز کرده است.
 
بنا بر این گزارش، این افسر ارتش از طریق اینترنت قربانیان خود را جذب سپس به وسیله ویدئوکنفرانس از آنان تصویری برداری میکرده است سپس آنان را به انتشار تصاویری اباحی ضبظ شده تهدید میکرده است تا به خواسته‌های وی تن بدهند.
 
دادگان نظامی تل‌آویو در پایان محاکمه این فرد منحرف وی را فقط به 3 سال زندان محکوم کرده و در مقابل وی را 20 هزار شکل (واحد پول رژیم صهیونیستی) جریمه کرده است.
 
اخیرا نیز موشه کاتساو رئیس سابق رژیم صهسونیستی به اتهام تجاوز به کارمندان زن دفتر کاری خود محاکمه شد.



موضوع مطلب :



سیاست روز شهرستان بجنورد
درباره وبلاگ

پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 8
بازدید دیروز: 12
کل بازدیدها: 68179