سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

آنجلینا جولی بازیگر مشهور آمریکایی در تازه‌ترین صحبت‌های خود در جریان اهدای جوایز گولدن گلوب درباره انقلاب‌های عربی گفته است: نمی‌خواهیم جهان عرب مثل همسایه‌اش ایران شود.
وی که به خبرنگار روزنامه «اگزمینر» پاسخ می‌داد پرده از تلاش‌هایش برای ورود به عالم سیاست پرده برداشت به‌ویژه آنکه وی مدتی است عضو شورای روابط خارجی آمریکا شده است.

جولی که فیلم غیراخلاقی‌اش با نام «در سرزمین خون و عسل» همچون «جدایی نادر از سیمین» کاندیدای گرفتن جایزه بهترین فیلم خارجی گولدن گلوب بود، درباره مردمی که به فیلمش اعتراض کرده‌اند گفته است: آمریکا باید فعالیت‌های خود را در این منطقه افزایش دهد چرا که نقش مهمی در توقف جنگ در بوسنی داشته است.
این در حالی است که آنجلینا جولی و همسرش براد پیت هفته گذشته در کاخ سفید با باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا دیدار کردند و درباره فیلم «در سرزمین خون و عسل» و همچنین آنچه فعالیت‌های انساندوستانه آنجلینا جولی خوانده می‌شود گفت‌وگو کردند.

سخنان اخیر جولی علیه ایران که در هر رسانه‌ای به نحوی خاص منعکس شده در حالی بیان می‌شود که اسلامگرایان در سراسر کشورهای عربی به قدرت رسیده‌اند و جریان غیراخلاقی و هالیوودی سینما از حضور اسلامگرایان در سینما در تونس، مراکش و بالاخص مصر نگران هستند.
این جریان غیراخلاقی و هالیوودی حاکم بر سینمای جهان اخیرا علیرغم اعتراضات شدید مردم بوسنی و هرزگوین نسبت به فیلم «در سرزمین خون و عسل»، این فیلم را که نخستین فیلم بلند جولی محسوب می‌شود کاندیدای بسیاری از جایزه‌های جهانی کرده و از آن حمایت کرده‌اند.

توهین آنجلینا جولی به ایران در حالی است که هفته پیش و در جریان اعطای جایزه بهترین فیلم خارجی‌زبان هفدهمین دوره جوایز سالانه انتخاب منتقدان آمریکایی، کانادایی اصغر فرهادی کارگردان «جدایی نادر از سیمین» با وی دست داده و خوش و بش کرده بود.
مرجع:فارس




موضوع مطلب :


سرویس گزارش جهان ـ اینجا تهران است، پر از جمعیت و هیاهو ، پر از آدم هایی از جنس مختلف و با سلایق و افکار و ایده های گوناگون، پر از رستوران، پارک، سینما، تئاتر، فرهنگسرا، ورزشگاه و ...؛ و ما باز هم هر جمعه بعد از ظهر نالانیم که جایی برای رفتن و تفریح کردن نداریم. خیلی وقت ها حتی می دانیم که دوست داریم کجا برویم یا چه کار کنیم اما متاسفانه فضای باب سلیقه و در شان خودمان و گاهی هم متناسب جیبمان سراغ نداریم.
در این مایه مباهات است که برخی افراد مبتکر و متدین آستین بالا زدند و با چشم پوشی از بخشی از درآمد خود، شرایطی خاص برای مردم متدین و مذهبی فراهم کرده اند.
رستورانی متمایز در راه است. شاید برای شما عجیب باشد که چرا جهان نیوز از یک رستوران گزارش تهیه کرده است. پاسخ خیلی روشن است. در شرایطی که برای یک وعده غذای ساده همراه با خانواده مان مجبوریم ساعت ها در شهر بچرخیم و از این و آن بپرسیم که کجا فضای مناسبی برای حضور خانواده ما دارد، اطلاع رسانی درباره یک رستوران با شرایط ویژه برای خانواده های متدین و مذهبی حتما جز وظایف اطلاع رسانی ما است.



چه آنکه امروز کسی پیدا شده که با شجاعت و جسارت رستورانی راه اندازی کرده است و از بخش قابل توجهی از درآمد خود گذشته است تا مکانی آرام و با امنیت روانی برای خانواده های مکتبی و متدین فراهم سازد.
اگرچه فعالیتش را از حدود یک ماه قبل شروع کرده اما قرار است در بیست و دوم بهمن امسال رسما افتتاح شود. آماده سازی فضای رستوران که بخشی از یک مجموعه تالار و باغ و رستوران است حدود یک سال و نیم زمان برده است و حالا اولین رستوران شهر است که تنها میزبان خانم های محجبه میشود و شرط ورود به آن چادر به سر داشتن است.
نام این رستوران را دهکده سلامت گذاشته اند به این امید که فضای سلامتی باشد برای گذران لحظه های خوبمان؛ مدیر این رستوران می گوید خواسته دینی ادا کرده باشد به آنهایی که روزی فرزندی، برادری یا پدری از دست دادند که این خاک را حفظ کرده باشند. همان هایی که امروز در خیابان و پارک و رستوران و ... در میان ما احساس غریبی می کنند. به همان ها ـ که خدایمان نیاورد اگر ما را ببینند و در دل بگویند حیف از جوانانی که رفتند تا ما بمانیم ـ ادای دینی به اندازه ساختن فضایی در شان خانواده هایشان.
این رستوران 450 نفر ظرفیت دارد ، در محوطه درختکاری شده ، استخری تعبیه شده که در تابستان پر از ماهی خواهد شد، گاز کشی شده و آماده نصب باربیکیو است، گویا فضای بازی بچه ها هم به این مجموعه اضافه خواهد شد. مدیریتش را کسی بر عهده دارد که میگوید در 50 کشور دنیا کار کرده و خوب این کار را بلد است. اینکه شرط حجاب استقبال از رستوران را بیشتر میکند یا کمتر برایش مهم نیست. به این حرکت اعتقاد دارد و کاش همه ما برای اعتقاداتمان قدمی برداریم.



دهکده سلامت و امثال آن باید باشد تا اگر خواستیم شبی را با عزیزانمان به خوشی گذرانیم جایی باشد که از خنده های بلند کسی، شلوار پاره آن دیگری، رنگ و مدل موی کنار دستی و ... حرص نخوریم. جایی در این پایتخت باشد که با چادر یا بی چادر کسی نگاه سنگینی به دیگری نکند. جایی باشد که آدم هایی از جنس خودمان ببینیم.
آدرس رستوران: سعادت آباد-میدان فرهنگ-بلوار 24 متری -مجتمع فرهنگی دشت بهشت (دهکده سلامت)




موضوع مطلب :


چهارشنبه 90 دی 28 :: 9:28 صبح ::  نویسنده : مهران گلی

 

در این عکس دختران و پسران ایرانی را در کنار هم در ورزشگاه آزادی میبینید .

 

f778208e7f4cd297ee1df31e8ace13cc3 وقتی دختر پسرای ایرونی با هم میرن استادیوم / عکس




موضوع مطلب :



سیاست روز شهرستان بجنورد
درباره وبلاگ

پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 15
کل بازدیدها: 68123