شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

آموزش پیرایش مردانه اورجینال
+ 10 توصيه مقام‌معظم‌رهبري پيرامون «9 دي»اول «توجه به لايه‌‌هاي عميق پيدايش و ظهور حماسه‌ي 9دي» دوم «تأکيد بر رويکرد تبييني و پرهيز از سطحي‌نگري» که ايشان در ديدار هم بر اين نکته تأکيد کردند. سوم «تحليل و تبيين ابعاد و ريشه‌هاي فتنه‌ي سال 88 و شيوه‌هاي دشمن در براندازي نرم» چهارم «تحليل و تبيين ابعاد و پيامدهاي داخلي و خارجي حماسه‌ي نهم دي»پنجم «بهره‌مندي از اين قدرت ملي براي مديريت آينده‌ي انقلاب»
ششم «تشريح جايگاه و نقش رهبري انقلاب در حراست از اصول و خطوط کلي حرکت انقلاب و آرمان‌هاي حضرت امام (رضوان‌الله‌عليه) و آشکارسازي ابعاد فنته‌ي 88» هفتم «تحليل و تبيين جايگاه سرمايه‌ي اجتماعي در نظام جمهوري اسلامي» و تأکيد بر «آگاهي»، «بصيرت»، «اعتماد ملي» و «حضور بموقع ملت در عرصه‌هاي مختلف»
هشتم «تبيين عمق مردمي انقلاب اسلامي ايران»؛ اين‌که مردم، محور توليد قدرت نظام ما هستند و اين حقيقت که نظام ما متکي بر اصول و خواسته‌هاي مردم است.
نهم «توجه به نهم دي به عنوان يک رويداد بزرگ ملي که در بر گيرنده‌ي همه‌ي اقشار، جريانات و گروه‌هاي معتقد به انقلاب اسلامي و با مشارکت همه‌ي آنها است.» به‌خصوص در برهه‌ي پس از انتخابات که آراء همه‌ي رأي‌دهندگان ارزشمند بود. بنابراين موضوع 9دي بايد در همان راستاي حضور حداکثري مردم تحليل شود و دسيسه‌هاي دشمن براي مخدوش کردن اين حضور همگاني تبيين گردد.
دهمين نکته‌ هم «تشريح نقش توده‌هاي مردم به عنوان پايه‌هاي اصلي انقلاب در جلوگيري از انحراف و سازش با دشمن» است.
آموزش پیرایش مردانه اورجینال
حماسه سياسي
رتبه 0
0 برگزیده
523 دوست
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله ارديبهشت ماه
vertical_align_top