یکشنبه 90 اسفند 7 :: 11:40 صبح ::  نویسنده : مهران گلی

جبهه متحد اصولگرایان در اطلاعیه‌ای تاکید کرد: این جبهه با احترام به هوشمندی ملت ایران، بر این باور است که دوره تخریب برای رای‌آوری و کلی‌گویی و بیان شعارهای بدون پشتوانه کارشناسی گذشته است.

 به گزارش موج حضور به نقل از فارس، جبهه متحد اصولگرایان ‌با صدور اطلاعیه‌ای، همه گروه‌های سیاسی را به رعایت اخلاق انتخاباتی و توجه به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در این مورد فراخواند.
متن کامل اطلاعیه جبهه متحد اصولگرایان به این شرح است:
سه روز از آغاز تبلیغات رسمی انتخابات مجلس نهم می‌گذرد لیکن بر خلاف آنچه انتظار می‌رفت حجم تخریب‌ها و دروغ پراکنی‌ها علیه جبهه متحد اصولگرایان و مخصوصا رئیس ستاد انتخابات این جبهه به طور فزاینده‌ای گسترش یافته است؛ روندی که متاسفانه از یک ساماندهی گسترده و شبکه‌ای حکایت دارد.
اکنون مستنداتی در اختیار جبهه متحد اصولگرایان قرار دارد که در برخی مناطق تهران شب‌نامه‌هایی توزیع می‌شود که متاسفانه نه تنها در مورد اعضای جبهه متحد مطالب کذبی را بیان می‌دارد که ادعاهای خلاف واقعی را به بزرگان و موجهین جریان اصولگرایی نسبت داده است.
متاسفانه این شب‌نامه‌ها با عناوین قابل احترامی همچون چون منتقدین، اصولگرایان ناب، کمیته دانشجویی و... منتشر شده است. از طرف دیگر پیامک‌هایی با زبان طنز و تلخ، سخنان و مواضع جبهه متحد را مورد تمسخر و هتاکی قرار می‌دهند تا شاید از این رهگذر تعدادی رای را برای خود جمع نمایند تا چند صباحی بر کرسی‌های سبز مجلس تکیه بزنند.
بدون تردید حجم سنگین تخریب‌ها علیه جبهه متحد اصولگرایان نشان از آن دارد که لیست اصلی اصولگرایان در میان عموم مردم مورد اقبال گسترده قرار گرفته که این موضوع نگرانی و عصبانیت جریان فتنه، انحراف و نفوذی‌های آنان را برانگیخته است.
جبهه متحد اصولگرایان ترسی از این حجم تخریب‌ها ندارد چراکه مردم تجربه چند انتخابات گذشته را دارند و تحت‌تاثیر این مطالب قرار نخواهند گرفت لیکن آنچه موجب نگرانی است نهادینه شدن حرکت‌های تخریبی، دروغ‌پراکنی مستمر و اثبات خود با نفی دیگران در برخی گروه‌ها، ائتلاف‌ها و جبهه‌های نوپدید است.
جبهه متحد اصولگرایان بار دیگر همه گرووها و جریان‌های سیاسی را به بازخوانی سخنان ارزشمند رهبر معظم انقلاب در رعایت اخلاق و آداب انتخاباتی فراخوانده و این گروه‌ها را به جای نفی دیگران برای رای‌آوری، دعوت به ارایه برنامه‌های خود می‌نماید.
جبهه متحد اصولگرایان با احترام به هوشمندی ملت ایران، بر این باور است که دوره تخریب برای رای‌آوری و کلی‌گویی و بیان شعارهای بدون پشتوانه کارشناسی گذشته است و همه نیروهای انقلاب باید در کنار هم با معنویت و عقلانیت در جهت عدالت و پیشرفت ایران اسلامی در سایه ولایت گام بردارند.

 




موضوع مطلب :



سیاست روز شهرستان بجنورد
درباره وبلاگ

پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 10
بازدید دیروز: 10
کل بازدیدها: 68293